tisdag 28 augusti 2007

skolan - dag 2



då var man igång med bloggen. jag hade en blogg en gång när jag var liten, innan det hette blogg. då var det skitkul. jag gillade att skriva och att vräka ur mig dömande påståenden om folk och världen i allmänhet. sen växte jag upp, eller fick mindre tid, eller både och. nu är det alltså dags igen. men nu är det annorlunda! nu skall jag försöka mig på att föra en konstruktiv, självanalytisk blogg i syfte att reflektera och därigenom lära mig saker. känns faktiskt rätt utmanande.

detta är dag två på Hyper Island. efter UGL och teambuilding, där vi grävt i våra psyken och lekt med varandra, har vi nu kommit igång med själva kärninnehållet, undersöker läget för den digitala mediabranschen i världen. jag och mina bröder arbetar med Italien. det går säkert bra!

just nu har vi föreläsning med jonathan briggs. kompetent, brittiskt och ytterst givande. ypperligt.

Inga kommentarer: